Mannheim – piękne widoki.. i znowu trochę o mnie.

Wiem, że trochę Was przez te pierwsze posty znudziłam, może niektórych nawet zniechęciłam. Chciałam jednak przedstawić Wam cząstkę mojego życia, co się u mnie działo i jak doszło do tego gdzie jestem tu gdzie jestem. Może zrobiłam to trochę w mega nudny sposób ale mam nadzieje, że mi wybaczycie.

TERAZ

Przetrwałam w związku na odległość 9 miesięcy. Jestem już w naszym mieszkanku w Niemczech razem z ukochanym. We wrześniu (jak wszystko dobrze pójdzie (MUSI)) zaczynam szkołę języka niemieckiego, gdyż nie umiem totalnie nic.

Nasz wspólny interesik prowadzi teraz sama mama, już za tym tęsknie. Mam jednak pewnie plany by trochę ten biznes przenieść do Niemiec ale to jeszcze na to czas.

MÓJ DZIEŃ

Moje dni są teraz cholernie nudne, może dlatego brakuje mi mojego kochanego sklepu (serio ciężko mi było go zostawić). Ograniczam się do wyjazdu na rower, sprzątania, ćwiczeń (dobra raz ćwiczyłam), gotowania no i teraz bloga. Szczerze długo się już za to zabierałam ale jakoś nie miałam nigdy odwagi, nie wiedziałam w sumie co miałabym tu pisać. Może stąd te 3 takie nudne posty o mnie i trochę smęcenia.

Dzisiaj aktywny dzień od rana. O 9 rano zaliczyłam już przejażdżkę rowerową no i mam dla Was kilka fotek z mojej okolicy. Nie oddają one autentycznego uroku tego miejsca, nie czuć tej przestrzeni i nie daje to takiego samego efektu. Polecam po prostu odwiedzić to miejsce jeśli jesteście w okolicy. Mannheim – Seckenheim.

Po rowerku obowiązkowo kawusia. Dzień bez kawy dla mnie to dzień stracony 🙂

DSC02144

Biorę udział w konkursie w Kąciku u Wandy, zapraszam Was serdecznie – mega atrakcyjne nagrody! 🙂

Gorące buziaki 🙂

Skomentuj

