11 kosmetyków bez których nie mogę żyć

Dzisiaj mam cholernie leniwy dzień i ciężko mi się za cokolwiek zabrać. To przez tą pogodę. Zachmurzone i chyba zaraz lunie. Wbrew pozorom tego mojego dzisiejszego lenistwa, przygotowałam dla Was notkę, zrobiłam sałatkę, ogarnęłam dom – więc chyba nie jest tak źle ze mną. W dzisiejszym wpisie chce Wam przedstawić 11 kosmetyków/przyrządów kosmetycznych bez których bym nie mogła żyć. Są to totalne hity dla mnie i chyba nigdy z nich nie zrezygnuję, no chyba, że wymyślą coś nowego i lepszego 🙂

DSC_0079

11 kosmetyków bez których nie mogę żyć

1.Dezodorant pod pachy z Garniera (250ml -ok.13zł)

DSC_0088

Po prostu go uwielbiam! Próbowałam wiele dezodorantów pod pachy, uwierzcie. Większość z nich zostawiała mi białe ślady na ciele i ubraniach. Nawet jeśli pisało, że do białego, czarnego, koloru na opakowaniu. Kupuję zawsze 250ml starcza mi zawsze na około miesiąc, latem więcej używam, wiadomo. Teraz wprowadzili nowy zapach, jestem w nim zakochana totalnie! Polecam całą serię, miałam również kolor fioletowy oraz niebieski. Zmieniam by mi nie zbrzydły. Jednak różowy jest moim faworytem. Dezodorant nie zawiera alkoholu, nie podrażnia skóry, przyjemnie chłodzi.

2.Krem do rąk i ciała Indigo (100ml-20zł, 300ml-35zł)

DSC_0089

Te kremy poznałam dzięki mojej kosmetyczce u której niegdyś robiłam paznokcie. Używam ich już od około roku. Najpierw kupowałam małe buteleczki 100ml tym razem zaszalałam i kupiłam również 300ml gdyż moje ciało wręcz pochłania te balsamy. Mały stosuję do rąk, wrzucam do torebki i bez niego się nigdzie nie ruszam – serio. Duży stoi w domu pod ręką. Zapachy mają boskie. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Mega kolejnym plusem jest to, że są naprawdę wydajne. 100ml starczyło mi na około pół roku – poważnie! Gdzie „częstowałam” zawsze wszystkich na około. To było na początku, teraz tak się uzależniłam, że z 2,3 miesiące i już go nie ma. Znajdziecie je na: https://www.indigo-nails.com/pl,produkty-spa.html

3.Maska do dłoni i stóp z parafiną (125ml – ok.10zł)

DSC_0094

Kolejnym hitem w mojej szafce jest maska z parafiną do dłoni i stóp. Stosuje ją jako krem do rąk, na łokcie, stopy. Zmiękcza i pachnie cudownie. Producent zaleca, owinąć posmarowane stopy i dłonie w ciepły ręcznik jednak ja prędzej chowam stopki pod ciepły kocyk. Latem na twarde stopy idealny a zimą na suche ręce. Do nabycia w Avonie. Starcza mi na dosyć sporo, coś koło pół roku. Nie stosuję codziennie.

4. Podkład Rimmel Stay Matte (30ml – ok. 23zł)

DSC_0100

Bogu dzięki za ten podkład! Używam go od około 4 lat. Mega dobrze kryje, nie jest ciężki, rozprowadza się bardzo fajnie – jak krem. Trzyma się długo na twarzy, około 12-14h spokojnie. Wystarcza mi na około półtora miesiąca – maluję się codziennie. Jest stosunkowo tani jak na podkład. Czasami można go dorwać na promocji w Rossmannie nawet za ok. 17zł. Nigdy go nie zmienię!

5.Preparat na pryszcze (15ml – ok. 13zł)

DSC_0104

Kolejne cudeńko. Punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu z 2% kwasem salicylowym. Działa w około 3h. Zasusza mi ładnie całego pryszcza. Zazwyczaj stosuję wieczorem, przed położeniem się spać. Albo po prostu od rana, gdyż aktualnie siedzę w domu. Polecam mieć pod ręką w nagłych przypadkach! Do nabycia w Avonie. Na promocji 13zł, cena stacjonarna to chyba około 16-17zł.

6.Baza pod cienie do powiek (ok. 13zł)

DSC_0105

Niezastąpiona przy makijażu u mnie. Z racji tego, że maluję sobie kreskę na powiece, powoduje, że się nie rozmazuje NIGDY. Chyba, że jest naprawdę mega gorąco, delikatnie odbija się na powiece. Polecam bardzo. Starcza na około 2 miesiące, nie nakłada się tego dużo. Do nabycia w Avonie.

7. Kredka do oka z Avonu (ok.10zł)

DSC_0112

Cudownie współpracuje z wyżej wymienioną bazą do powiek. Nie rozmazuje się. Wystarcza mi na około miesiąc, maluję się codziennie. Używam od 4 lat i nie zamierzam zmienić tej kredki choć chciałam nie raz, gdy nie miałam jak zamówić w katalogu. Tania i najlepsza opcja z jakichkolwiek kredek!

8. Maskara Rimmel Wonder’full (ok. 40zł)

DSC_0114

To najlepsza maskara jaką kiedykolwiek miałam! Kupiłam ją pierwszy raz rok temu na wyprzedaży -40% w Naturze. I od tej pory tak czaje na promocje na nią, bo 40zł to dla mnie dosyć sporo choć jest warta tej ceny! Nie skleja rzęs, fajnie wydłuża. Moje rzęsy są bardzo krótkie i totalnie się nie podkręcają. Mi bardzo podpadła do gustu i jest ze mną do dnia dzisiejszego. Wystarcza mi na około 2 miesiące codziennego stosowania.

9. Szczotka do włosów Tangle Teezer (ok. 50zł)

DSC_0110

Ta szczotka jest niezastąpiona. Najlepsze prezent gwiazdkowy jaki dostałam od mojej przyjaciółki. Dziękuje Ci kochana, odmieniłaś moje życie! Czaiłam się na nią i czaiłam ale zawsze mi było szkoda kasy. Nie oszukujmy się, 50zł to nie jest mało wywalić na samą szczotkę do włosów. Ale na prezent to już co innego. Szczotka jest cudowna. Rozczesuje włosy bez problemu. Mam długie i proste włosy, miałam problem z ich rozczesaniem gdyż zawsze mi się plątały a zwykłe szczotki wyrywały mi pół włosów. Mieści się do torebki, nawet małej! Polecam.

10.Serum na suche i zniszczone końcówki (30ml – ok. 13zł)

DSC_0120

Na moje długie i suche włosy to zbawienie! Wspomaga rozczesywanie + moja ekstra szczotka. Końcówki nie są takie suche, ładnie pachną. Nie stosuję codziennie, zamiennie z odżywką do włosów. Wystarcza na około 2-3 miesiące. Zależy od stosowania. Do nabycia w Avonie.

11. Płyn micelarny GARNIER (400ml -ok.23zł)

307791

Najlepszy płyn micelarny na świecie. Nie podrażnia mnie, zmywa makijaż bezproblemowo, mega wydajny! Ostatnio z ciekawości kupiłam inny, głównie ze względu na cenę, bo za taką samą pojemność z Lirene dałam 10zł, wszystko okej, ładnie pachnie ale delikatnie szczypie mnie w oczy. Muszę go wykończyć i wracam do mojego Garniera!

A jakie są wasze kosmetyki bez których nie wyobrażacie sobie życia? 🙂

2 thoughts on “11 kosmetyków bez których nie mogę żyć

Skomentuj

